Wednesday, April 11, 2007

WARNING- nu va grabiti sa judecati decat abia la final

Scenariul nr 1. (de fapt unicul doar ca o umbra mica de formalism si probabil un vis neimplinit in actorie ma pune la simulari din astea puerile; oricum ma iertati voi…sau nu :D)
Liceul…o perioada mai mult sau mai putin bantuita de tampenii care mai de care mai « oculte » sau mai izbitoare de capace de suc de la unul la altul (sportul preferat in pauze)…dar cu siguranta o perioada de iubiri neimplinite….si DOAMNE ca multe o fost…incepem cu prima (si termin tot cu prima) Alexandru…cu care se pare ca soarta nu a vrut sa ne desparta, look at us ! impreuna pentru olimpiade, asta este, el nu stie nimic, (nici eu nu stiam pana am inceput sa scriu la blog)…acum nu fac din blogul meu o agentie matrimoniala, insa adevarul e ca exuberanta si volubilitatea ma caracterizeaza, subjug tot ce prind. Totusi am sa sper ca la urmatoare intalnire are sa imi mai faca mai multe ineluse de plastilina (se pare ca plastilina e un material care ne stimuleaza) ; asa macar o sa imi pot imagina o casnicie, fairy-tell sau nu macar o sa am o baza, creez eu mai departe roluri si un fir repic.
Actul 2 se deruleaza la un interval destul de mare. Protagonisti : Jani si Ioana. Oamenii se ataseaza de mine relativ repede, asta pentru ca las eu ferestrele deschise, poate prea deschise, Ioana…o tipa pentru care « Jani probabil = oportunitate buna », nu stiu spre ce, dar cu siguranta pentru un arsenal de cursuri si seminarii. Oricum e pe cale sa iasa la iveala asa numitul egocentrism sau daca nu mai lucrez eu la el, si atunci vedeti voi ravagii mai crunte decat Vezuviu !!!!
Ionut…AH cred ca ar fi destul de sugestiv pentru el ( stati stati stati, eu nu urmaresc acum sa caracterizez pe nimeni, ii privesc doar din perspectiva mea). Deci unde eram ? La AH…pai ce sa mai…albastrii, saten, mititel, sfios, manierat, amuzant, perspicace si cu idei multe. Cred ca si-a gasit Aguilera raspunsul pentru "What a girl wants", poate cam tarziu dar totusi, indeajuns de repede incat sa ia buretele si sa zica « Adios Alejandro » si… « Hi there Johhny »
Parca le-ar avea pe toate dragutica e, ambitioasa garla, duce la ea capu si funny, si cu relatii din belsug, poate ar trebui sa intreb la Ioana cum se face, trebuie sa fac rost de un borcan de miere si sa incep operatiune.

That’ pretty all i have to say.
Doar ca…era sa uit! Alexandru a fost si va ramane intotdeauna un prieten (nu am nutrit veci pentru el mai mult de atat), Ioana e una dintre fetele cu care ma inteleg cel mai bine de la facultate (nici o clipa nu m-am gandit ca ar profita de pe urma mea), Ionut…cam tot e adevarat de sus, iar pentru Simina nu imi trebuie nici un borcan cu miere, nu urmaresc sa profit.


Pentru o tipa atat de organizata precum sunt eu…cu ultimele minute din zi programate cu agenda cu obiective …se pare ca ar cam trebui sa ma criticati destul de bine, am uitat sa ma prezint… cred :D ! Nici o problema, mai este si o data viitoare, oricum azi nu era in program sa scriu asta…totusi…va zic atat… :sunt de la Strategic !

No comments: