Saturday, April 14, 2007

Echo....ecoul nostru...

Echipa Echo....adica noi:Alex, Jani, Ionut, Yoyo si ..eu... Ce e de spus?

Daca ar fi sa scriu tot ceea ce caracterizeaza Echo, pe fiecare membru in parte, dar in acelasi timp pe noi toti impreuna, mi-ar lua mult prea multe caractere, spatii, timp, rabdare....

De fapt cum s-a format?

Ar trebui sa incep cu anul 2006, an in care eu cu Yoyo am incercat sa ne facem o echipa pentru a participa la Olimpiadele comunicarii din acel an. Am inceput sa ne documentam, sa strangem materiale, sa punem ideile pe hartie. Si ce s-a intamplat? Am primit lovitura de gratie....oamenii nostri au inceput sa renunte, sa se retraga, ramanand doar eu cuYoyo. Asa ca am stabilit ca in anul urmator, adica acuma, SA PARTICIPAM CU ORICE PRET.

In 2007, cu aproximativ o luna si ceva in urma, m-a intrebat Yoyo daca vreau sa mai particip la olimpiade. Am zis da....Dar cine mai face parte din echipa? Ideea e ca nu cunosteam pe nimeni altcineva...Straniu....

Primele impresii: parca, parca pe Ionut l-am mai vazut la facultate...Jani, hmmm, da....e tipa de la mk serviciilor cu care parca am avut o contradictie in idei de la 7:30 dimineata, ora cand toata lumea doarme pe la seminarii, cand profa intarzie, vine adormita si abia reuseste si ea sa se concentreze, cand pentru studenti orice gand duce la o perna, un pat cald, o plapuma moale si pufoasa, un animalut de plus care asteapta sa fie strans in brate....Alex...nush de unde sa il iau...oare ar trebui sa stiu?


Ce avem in prezent?

Ne-a luat ceva timp sa ne cunoastem, sa reusim sa ne integram in echipa...Lor, le-a luat un picut ca sa ma vada asa cum sunt in realitate, nu cum ma percepe toata lumea ( spus intr-un stil elegant: cu nasul pe sus).

Oricum, dupa noaptea trecuta, dupa 12 ore de munca impreuna, rasete, pizza, dispute in idei, mai mult de o gramada de spoturi si de printuri....am reusit sa tesem panza care ne uneste pe toti....

Acestia suntem noi, aceasta este echipa noastra....si totul este oferit din perspectiva Siminei, adica a mea.

No comments: