Sunday, April 29, 2007

Viziunea noastra..

Motivarea alegerilor facute:

Deoarece abordarea noastra este mai putin conventionala, consideram necesara o explicatie prealabila. Consideram ca folosirea exclusiva a unor printuri, spoturi TV/radio sau alte metode clasice nu este suficienta pentru a convinge publicul tinta sa aleaga o cariera militara. De aceea campania noastra este reperezentata de un eveniment de informare, sub denumirea generica de "Cazarma deschisa".

Cand se va desfasura evenimentul? La doua luni dupa demararea campaniei de promovare pe o perioada de o luna, de joi pana duminica.

Unde? In cadrul unitatilor militare din resedintele de judet.

Cine va participa? Cadre militare superioare, soldati, publicul.

Ce se va gasi acolo? Un poligon de trageri, panouri de catarat, trasee militare, demonstratii de zbor si parasutism.

Publicul va fi intampinat de un numar de ghizi. Participantii vor putea vizita prin rotatie toate obiectivele, respectiv utiliza echipamentul din dotare.

Obiective:
Participarea unui public cat mai diversificat si numeros la "Cazarma deschisa".
Publicul participant sa ia in considerare o viitoare cariera in armata.

Mesajul campaniei: Armata da sfoara in tara ca are nevoie de noi recruti intr-un numar cat mai mare.

Conceptul creativ: De ce sa ai o piesa cand poti avea tot arsenalul?

Executii
Spot TV

C1: Un grup de persoane intra in unitate.
C2: Tinerii sunt surprinsi analizand un tanc, unul dintre ei ramanand cu privirea fixa asupra senilelor.
C3: Poligonul de tragere: 3 vizitatori trag cu arma, unul stand de o parte si cu lacomie mangaind patul armei.
C4: Camp deschis: 2 dintre ei sunt filmati aruncand lacrimogene, grenade.
C5: Unul din protagonisti inapoiaza masca de gaze cu regret, grabind pasul sa ii ajunga pe restul, uitandu-se inapoi cu o privire lunga.
C6: In drum spre iesire vizitatorii trec pe langa un pluton de soldati aflati in pas de defilare. Actiunea ia sfarsit gen "fade out".
C7: Doi soldati fug pe portile unitatii, ferindu-se din calea unui tanc care demareaza in viteza lasand in urma un nor de praf.
C8: Pe o straduta isi face aparitia tancul, acesta fiind pe urma parcat intre 2 masini.
C9: Se deschide turela tancului. Primul individ incaltat cu bocanci militari sare, cadrul fiind pus pe picioarele sale atingand solul. Un altul iese din tanc aruncand in joaca o grenada celui de la sol. Finalul surprinde un baiat indepartandu-se de tanc, avand o telecomanda in mana si actioneaza inchiderea centralizata a tancului, auzindu-se BIP BIP.
Apare scris: "Cazarma deschisa 2007"
C10: Pe un fundal negru: "Eveniment organizat pentru atragerea tinerilor in armata."
Primele 6 cadre cu o durata max. 30 sec. vor avea ca si fundal sonor piesa "What It Was Will Never Again"- Telefone Tel Aviv. Efectul urmarit fiind acela de a crea o atmosfera linistita, o stare de calm.
De la C7 fundalul sonor se schimba brusc cu piesa "Hey Ya"- Outkast.

Printuri

1.Baioneta: Pe masa din bucatarie: o farfurie cu o felie de paine prajita unsa, langa care se afla o baioneta cu urme de unt sugerand utilizarea acesteia la ungerea painii.

2.Grenada: Usa deschisa a frigiderului. Un ou de pe raftul destinat acestora este inlocuit cu o grenada.

3.Bocancii: Camera unei persoane tinere, o saltea cu arcuri asezata pe parchet, lucruri aruncate peste tot. De sub patura ies doar picioarele unei persoane incaltate cu bocanci specifici armatei.


4.Masca: In baie, un individ asezat pe toaleta, citind o revista, avand pe cap o masca de gaze.


Pe printuri e scris :"Cazarma deschisa" editia 2007, sub fiind enumerate informatii referitoare la locatie, data. Acestea sunt personalizate pentru fiecare locatie si publicate in editiile locale ale revistelor: 7 Seri, 24 Fun, Zile si Nopti, Cariere, Student Max.


Outdoor

Afisele care vor fi postate sunt identice cu printurile.
Locatii: statiile de autobus, billboards, cladiri, autostrazi si drumuri intens circulate.
In partea de sus a elementelor outdoor va fi scris : "De ce sa ai o piesa cand poti avea tot arsenalul?"

1 comment:

un junior planner said...

salut,
fratilor vad ca va intereseaza advertisingul...pe unii dintre voi chiar planning-ul. Intrebare: Cati dintre voi stiu cu adevarat ce este de fapt o strategie? Cati dintre voi stiu cum sa articuleze o idee? Cati dintre voi stiu sa scrie un rational pentru o idee? Cati dintre voi stiu ce e un brief de creatie?(atentie! nu ce contine...) Cati dintre voi isi dau seama unde se termina strategia si unde incepe creatia? cati dintre voi nu ganditi in spoturi, ci in concepte strategice?
ptr raspunsuri intrati pe blog sa discutam...poate mai invatzam unii de la altii :)
http://www.jurnaldeplanner.blogspot.com