Tuesday, April 17, 2007

Randul meu


A venit si randul meu sa spun cum ne-am adunat si ce am mai facut.
Suntem toti niste frumosi si destepti, asta e sigur!
Nu ne cunosteam toti intre noi de la inceput. Pe Simina am cunoscut-o acum 2 ani cand ne intalneam pe la seminariile de engleza. Apoi ne-am hotarat sa participam la olimpiade[2006] dar din pacate ne-au cam lasat balta restu iar doar 2 nu puteam participa soo am renuntat cu promisiunea ca anul urmator [adica acum] vom participa no matter what!
Asa ca din decembrie am tot asteptat marele concurs, olimpiada vietii si am tot cautat oameni sa ne se alature. Locul Siminei era "rezervat", deci mai aveam nevoie de 3 persoane.
Am pus ochii pe o fetita bruneta cu ochii albastrii care era peste tot pe unde eram eu. Am zis ca sigur ma urmareste..e un fan de-al meu:P Dar nu era..era doar Janina, o fatuca dintr-un oras din nord care le face pe toate. Si le face bine. Asa ca am cooptat-o si pe ea.
Am ajuns sa fim 3. 3 fete cucuiete. mai aveam nevoie de 2 persoane. Hmm..doua persoane care sa fie pe aceeasi lungime de unda cu noi si preferabil baieti. O parere masculina prinde bine:P
Si am dat de Alex si Ionut, colegi cu mine si cu Jani. Mandri feciori. Si destepti foc!
Sa ne imprietenim n-a fost greu..mai ales cand toti din jurul tau sunt ca tine..mari luptatori dar cu zambetul pe buze.
Asa ca ne-am adunat toate fortele si am muncit toti cot la cot pana ne-a iesit ceva frumos.
Dar n-a fost doar munca..sa nu uitam de bataile cu ursi, deranjatu vecinilor cu foamea noastra mare, stresatul chelnerilor in insomnia cu intrebarile noastre despre armata, stresatul prietenilor cu chestionare, mingi in fata si nu in ultimul rand plastilinaaa!!
Iar eu sunt Ioana, Yoyo, distribuitorul de plastilina.

No comments: